dijous, 24 de març del 2011

Ara que la primavera sona

Després d’aquestes passades falles que he passat a la capi (Valencia) ja han arriba les paelles de la EPSA un gran acondiciament a la vida universitària d’Alcoi, tot i que enguany s’han tingut que ajornar del 24 al 25 de Març. Personalment aquera preferit que siguera el 24, ja que es el meu aniversari (24 anys) i també fem junts 7 anys Clara i jo.

Més que un blog açò pareix un diari personal a l’abast de tothom, serà qüestió de parlar coses més generals...

VIDEO YOUTUBE

Doncs això una cançó que em recorda molt a aquesta època de l’any i que tots els matins em senta molt be posar-la avanç d’anar a la universitat mentre et fas un cafè amb llet i veus passar els minuts del rellotge del portàtil per apurar-los fins que siga l’hora. Realment un grup que m’encanta.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada